Snöhög!

På plats igen efter en liten utevistelse i snön! Inte p g a jobbet utan alldeles frivilligt bra för att det var skönt! Fick sänka värmen ännu mer härinne, det är ju betydligt varamare ute nu och det märks! Passade på att lägga ut nötter till ekorrarna nu när jag ändå var ute och klev i den djupa snön! Tidigare idag såg jag att de var ute och busade i träden! Snart är det vår och då ska jag ligga i sängen och se hur de springer i träden utanför sovrumsfönstret på mornarna när jag vaknar! Sen går jag ut i bara morgonrocken och sätter mej i solen nedanför altan medan kaffet blir klart å sen....... ja drömma får man! Belöningen för allt skottande och fryst vatten och annat elände kommer ju snart! Nu kom jag att tänka på en låt som jag måste lägga upp på tuben,den finns nog inte där vad jag vet! Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0