Soppa och chokladkulor!



Nu är soppan klar,rykande varma och kanhända det inte blir en enda skvätt över!



Har ett favvoställe härhemma där jag gillar att placera objekt som jag skall fota. Allt runt om är svart,och en förutsättning för effekten är att det även är mörkt utanför fönstret som är mitt för där jag håller till. I Fönstret använder jag en klarvit ljuskälla,och blixt och macro på kameran. Då kan man få såna här effekter,det går inte att uppnå med bara ögonen! Detta är ett kraftigt mönstrat glas,som innehåller chokladkulor inslagna i färgad folie. This is my kind of bling bling style! Har en tanke om hur jag ska beskära bilden för att sen använda den på annat sätt i photoshop! Nä nu till soppan innan den kallnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0