Tänker på mat!

Efter en promenad genom Enköpngs tomma gator är jag nu åter hemma. Det värsta slasket på gatorna börjar stelna till lite och förmodligen är det på väg att bli lite kallare ute. Har just belönat mej med en nyttig apelsin,den var just så där god som en apelsin kan vara ibland,lagom söt och lagom saftig! På tal om sånt som är gott så satt jag och läste lite på sund.nu. Det är ett trevligt ställe att botanisera på om man bryr sej om vad man äter och vill hänga med i det senaste inom kost och hälsa. Hittade ett recept på Pesto som jag bara måste testa,en liten annorlunda variant,gjord på gröna ärtor! http://www.sund.nu/docs/recept/visa.asp?tem=3&rec=16

Riktigt grön ärtpesto     Receptet är hämtat ur den hätr boken. Åh vad jag börjar bli hungrig,det är livsfarligt att läsa recept vid den här tiden på dygnet. Nu kom jag att tänka på hur länge sen det var jag gjorde en Bulgursallad. Det ska jag snart ändra på! Jag får gå och leta på något att dricka något och stilla mitt begär med!

Kommentarer
Postat av: Alvinalvilde

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2012-01-31 @ 11:35:12
URL: http://alvinalvilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0