Trött på att hålla undan snön!

Det blir en promenad till jobbet idag har jag bestämt mej för! Orkar verkligen inte skotta fram bilen igen! Snälla Januari var inte så här trist mot mej! Oj,jag skulle ju inte gnälla,egentligen har jag det så bra,varmt i huset och varmt i hjärtat. Kanske lite väl långt kvar till lön,men det kommer också att gå. Har just gjort lite kaffe att ladda med innan jag tar på jobbmunderingen och ger mej ut! Förmiddagen har rullat på i bra takt.Synd bara att jag var tvugen att ställa in fikastunden med Miamaria,för hon hade huvudvärk! Men det blir fler tillfällen framöver att umgås! Ha det bra därute i snön om det går! Ses och hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0