Cykel

Nu verkar det som jag börjar få lite ordning på dagen i alla fall! Har t om kommit ner i källaren och fått igång tvättmaskinen! Men det är segt att komma i kläderna,för det är så skönt att gå och slappa och lata sej så här! Får nog sända en tanke till dej Marie som säkert är trött på jobbet idag!! En annan bra sak är att jag jobbar kväll imorgon och då är ju halva dagen ledig i morgon också! Åh vad mycket jag kommer att hinna,om jag vill förstås! Jag har bestämt mej för att lägga pengar på en ny cykel så fort som möjligt! I Västerås,cykelstaden var det ju omöjligt att få behålla en cykel nån längre tid,där stjäls det hej vilt! Här i Enköping känns det lite tryggare i alla fall. Jag köpte ju en ny när jag bodde i V.ås men den blev inte gammal i min ägo. Å den jag har nu hittade jag stulen så den är ganska dålig. Man har ju vant sej vid den sköna jobbcyklarna,så en sån ska jag köpa! Enköping är ju inte så stort så en cykel kan man ha bra nytta av! Så får Eddie ta min gamla och skjutsa sina skatepolare på som dom ändå gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0