Vaken men ändå inte!

Hej å godmorgon! Lite mosig och nyvaken fortfarande. Tänkte jag skulle vaknat utsövd som en vårdag men känner mej inte riktigt där ännu. Har i alla fall hunnit dricka lite kaffe och hittat mina bortlagda mackor! Har också ringt och lagt undan en större storlek av skinnklänningen jag köpte igår,ska ta mej ner till city och byta den senare. Oj vad aktiv man kan vara då,men det är sååå skönt att känna sej nöjd med livet och det gör jag just nu! Våren skynda dej och kom och ta bort all snö, så vi fyra i gänget 2&2 kan ge oss ut på vägarna i diverse fordon! Ha vilken busig sommar jag har att se fram emot!

 

Vrooomm,så susar vi fram,det är bara att packa lite bra att ha grejer å åka mot nya mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0