Chevas vitamin kick broccoli boost mos!

Nu ska jag visa er bilderna jag tog medan jag lagade min mat till kvällen. Det ska bli broccolimos med lite smaksättare! Kanske inte namnet låter så gott men det skiter mina smaklökar i,de älskar det här! Kolla nu vad ni tycker om kombinationen mat och macro!

Här har jag lagt lite hackad persilja i en skål!

Här har det åkt i lite djupfrysta ärtor tillsammans med persiljan!

Nu har jag hackat en tomat som åkt ner tillsammans med lite olivolja, eller lite mer än lite kanske! Använt kryddkvarnen och malt ner lite "Five pepper". På spisen kokar  nu en broccoli bukett, som jag sen mixar grovt med mixerstav! Idag valde jag bort vitlök för jag kanske ska pussas i morgon,nej skoja ba,man kan ju pussas ändå ju! Jag hade ätit en stor pressad vitlök på pastan tidigare idag så det smakade vitlök ändå liksom.


Så nu är broccolimoset i å så lite flingsalt uppepå. Saltar inte maten så mycket i vanliga fall ,men till broccoli så vill jag gärna ha lite! Ser inte så gott ut i en köttätares ögon förmodar jag men det hela är ju egentligen ett tillbehör så vräk på med lite kött om ni vill! En sak bara ,ät inte det här om du behöver gå upp i vikt,för inget kommer att hända åt det hållet hur mycket du än äter! Men energi och vitaminer det kommer du att få massor av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0