Hej!

Vilken bra dag jag haft dag! Tog mej ju en extralur på förmiddagen och sov fram till tolv! Det två timmarna som var kvar fram till jag började jobba kl 14.00 fylldes med uppskatt sällskap och tiden gick hur fort som helst.Men det brukar den ju göra när man trivs! Sedan dess har jag jobbat och kvällen har även den varit utan anmärkning. Har surfat runt lite på nätet sen jag kom hem och uppdaterat mej om det senaste som sker runt ikring, men kära nån,det blev en hel del gapflabb å ingenting förvånar mej längre. Ibland är det bara för pinsamt och jobbigt att känna till de rätta bakgrunderna när någon mörkar.Men jag tänker inte döma någon,alla gör det de själva tror är bäst för sin egen del,så jag står som vanligt kvar! Så gör ju även jag (gör det jag tror är det bästa för mej alltså),å det brukar bli så bra så,som Pippi Långstrump sa! Nu skulle jag vilja spela en låt för en mycket positiv kraft som jag gillar att ha runt mej,en människa som har en fantastisk energi som smittar!Just nu så kommer jag inte på nåt tillräckligt bra å passande ,så det får bli en bild istället!

Om nån undrar vad detta föreställer så är det ett geléhallon med lakritsmak. Smaskens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0