Ute!

En inte så lång men stärkande vistelse har ägt rum i min trädgård nu! Därute var det lugnt och tyst och vackert. Det känns så märkligt att stå där och veta att där under snön slumrar alla de vackra växterna fortfarande i sin vinterdvala. Men snart är det dags för snödroppar och krokusar att sakta börja vakna,å sen de färgsprakande tulpanerna. När det är gjort så brukar det säga poff,och så exploderar det bland allt växande som tävlar om att få stråla i kapp med solen. Det mest färgsprakande jag fann därute nu var det här!


Lite annat har jag också hunnit med,sytt fast knappar som trillat ur en kofta och fixat en luva som hela tiden ville lossna från sitt fäste. Nu blir det en tur med dammsugaren och sen lite matlagning! Klokan fyra börjar mitt arbetspass på jobbet,skön startid för då hinner man med mycket annat också! Hoppas ni också använder er dag till något bra kära läsare!

Kommentarer
Postat av: snuffe

Hej chevalena du är duktig på att stava klocka, mvh/mr propper

2011-01-23 @ 17:44:58
Postat av: chevalena

Ha ha,ja vilken tur att jag äntligen gjorde något som inte var helt rätt! Nu ska jag gå och öppna varenda skåp dörr och låta dom stå så i evigheter!

2011-01-23 @ 19:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0