Hej natten!

Vilken annorlunda lördag kväll det blev! Mångfald berikar! Nu har jag i alla fall druckit lite te för ovanlighetens skull,det smakade riktigt bra det! Fortsätter nog att packa grejer i garaget i morgonförmiddag,det gav verkligen mersmak det jag startade upp i fredags! Har också börjat få klart för mej vad som är idè att spara längre. De gamla vitvarorna som står i ett hörn kommer jag att slänga,inbyggnadsugn,och en tillhörande micro går bort. Så även diskmaskinen som är en lite smalare variant än normalt. Ett litet typ reservkylskåp kommer jag också att kasta. Gamla sönder plockade furumöbler,tror inte någon är intresserad av dom,hopplöst ute! Nån som vill ha? Faktiskt så är alla sakerna fungerande och går att använda,så varsågod om det lockar! Ja gott folk alldeles snart när våren är lite mer kommen och röjningen är klar så funderar jag starkt på att ha en garagefest ! Å är du snäller så kan du få.. men är du stygger så får du gå! Kom och tänka på den strofen från den gamla visan  "en sockerbagare". Det är bara att slänga ut några smulor så kommer det skator och annat från alla håll och kanter och kraxar! Lätt som en plätt att få trånga sinnen i snurr!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har inte någon gammal frys som funkar också där i gömmorna????

Kramar i massor

2011-01-23 @ 13:31:57
Postat av: Chevalena

Nej tyvärr Maria,ingen frys!Vad synd!

2011-01-23 @ 14:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0