Butterfly tattoo!

Nu har jag startat upp en liten uppsnyggning av mej själv! Tog kontakt med en tatuerare här i Enköping och vi bestämde träff på måndag efter jobbet då han ska titta på min tjugo år gamla fjäril på min vänstra skuldra och snygga upp den lite. Den ser just nu mest ut som en svart plump,de fina rosa och lila färgerna har flugit sin kos för så där tio år sen! Tänkte att den befintliga fjärilen får bli början till en ny större,och så får det bli lite slingor å krusiduller utifrån den. För nåt år sen när jag var på väg men inte kom mej för tänkte jag så här ungefär men nu är jag inne på ett lite annorlunda spår men åt det hållet.

 

 


Nu har jag försökt tiotusen gånger ungefär att ta en bild för att visa hur den ser ut just nu. Men det verkar omöjligt att få kameran att vilja hitta ett focus i spegeln på just fjärilen. Måste be nån om hjälp med det ! Men visst syns det i alla fall att något måste göras med det hela för att det ska bli snyggt igen! Vad roligt att jag äntligen kommit mej för. När jag varit där,och om jag blir nöjd så lovar jag att göra lite reklam för stället ! Kom ihåg måndag den 31:a januari då,nån gång efter fyra är jag där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0