Var är du borsten!

Pizzadeg på jäsning i köket! Glömde såklart att köpa mjöl när jag handlade men det som fanns hemma blir nog exakt vad som går åt. Idag blir det en tonfiskpizza med mozzarella och presilja! Det luktar urk i diskmaskinen kan jag berätta så när maten är klar blir det städning av ett st kök! Resten av huset behöver sej nog en omgång det också! Förresten har jag glömt min hårborste nånstans där jag varit på senaste tiden jag saknar den så. Det är en paddel borste som är extra bra för långt hår,super kvalitét! Fick den för ett antal år sen av en långhårig väninna som visste hur det var. Inte för att jag borstar ofta men när jag gör det så är den så bra! Skonsam mot de spikraka lockarna!

TONI&GUY Paddle Brush Fy för taskiga plastborstar,vill ha min! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0