Vilken härlig dag!

Vad skönt nu är jag hemma igen! Men jag har haft en toppen bra dag idag! Plockade ihop lte smått och gott från skåpen och frysen och begav mej hem till Jenny,där även Mimmi var,och så lagade vi mat och tjattrade några timmar tillsammans. Supertrevligt att umgås på det viset med sina vuxna barn.Jenny skulle iväg till sitt jobb vid halv tre och Mimmi är i full fart med att starta upp en egen rörelse samtidigt som hon jobbar. Inga handlingsförlamade flickor där inte! Strax efter halv tre när Eddie slutade skolan så for vi ut till Erikslund och umgicks därute och handlade lite. Sen skulle han till fritidsgården. Jag lyckades klara av att besöka tre loppisar ch fick med mej lite hem som jag visar bild på senare. Nu ska jag ta och göra lite hallon och chokladmousse och sen läsa på lite om hur man enklast förgör stygga krokodiler som är i vägen för en!! Ha,ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0