Det rullar på!

Jodå,allt går enligt planerna! Det städas och fejas överallt i huset. Grejer som stått och skräpat för att något ska göras med dem sen har blivit åtgärdade i ett nafs. Det är så trevligt när man väl blir sugen på att städa,det som känns som en jäkla börda mestadels! Strax ska det bli lite mat på middagsbordet och sen ska jag väl snygga till mej själv så småningom för att kunna gå och jobba! Om jag hinner ska jag gå hem till fru Zinnia med en redig bukett åt henne som tack för att hon gav mej fröpåsarna i våras! Jag känner att det här är en riktigt trivsam och bra lördag. Det kan ju ha att göra med att jag är riktigt utsövd för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0