Förlorade ägg!

Äntligen har jag fått mitt stekta ägg. Titta vad som hände när jag skulle fixa ägg till mackorna igårkväll!


Det blev en stekt stektspade! inte gott alls. Hela härligheten står kvar ute på trappen och vi fick inga äggmackor. Nu när jag kom hem så kunde jag inte hålla mej uten stekte ägget i grytan istället det gick ju bra det med!



Det här är en spontanbild på några luktärtor som jag tog igårkväll när det diskuterades kamerainställningar. Det här är ett stuk som jag gillar när det gäller ljus,numera kan jag framställa det ganska enkelt här hemma med några få hjälpmedel,jag vet bara att det funkar,jag kan verkligen mycket lite om ljussättning egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0