Från det ena till det andra!

Men hujedamej vad jag blev trött. Kom igång med att skriv så tangenterna nästan kokar! (eller så är det sviter av det varma kaffe jag hällde i där för ett par dar sen!) Kollade av på min studieplattform hur de gått med den senaste uppgiften jag lämnat in. Den var rättad och klar! MVG! Tack vad glad jag blev! Så nu har jag snart gjort uppgift två också! Men jag ska lägga av nu och göra något annat ett tag för jag är verkligen mega super trött! Men mycket nöjd med det flyt som finns i livet för tillfället! Då ka man övergå till att bry sej om småsaker som t ex nagellack! Jag måste komma ihåg att tvätta bort mitt från igår förpå jobbet är det tabu med sånt om det inte är genomskinligt.

Just nu på mina naglar som som vanligt på sommaren växer ut och blir så fina har jag färg nummer 245 av det här märket från Cubus. Tycker den färgen var lagom somrig och mild den här gången! Fint va!
Max Factor Smoky Eye Effect Eyeshadow
På tal om smink så testade jag ju en sån här Smokey eye effect penna från Max factor. Den fjärde från vänster närmare bestämt. Jag gillar principen,det går snbbt och smidigt om man inte vill lägga ner massor med mer tid på att sota på annat sätt. Den här pennan duger bra till vardags! Funderar på den svart vita som tillökning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0