Hårsnoddar överallt



På jobbet är det meningen att vi som har långt hår (eller skägg) ska ha det uppsatt av hygieniska skäl. Jag har sällan uppsatt hår utan tycker om att ha det utsläppt och låta det fladdra vilt. Men regler är regler så istället för att ha det uppsatt hela tiden så har jag med mej hårsnoddar och sätter upp det vid behov. Det betyder att jag numera har hårsnoddar överallt förutom där de ska vara. Hittade nyss tre stycken i min högra byxficka på jeansen. De sitter fastsatta på handväskor,i byxhällor och på min armled. Säkert har jag spritt ut minst tusen stycken på mina olika arbetsplatser också! Allt bara för att jag inte tycker jag passar i uppsatt hår! Ja så nu vet i det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0