Kanske borde vila lite!

Huj vad jag varit kreativ idag! Ibland bara funkar det liksom,men nu ska jag varva ner lite för ännu är det inte färdigjobbat den här veckan. Tidig morgon i morgon också,och jag känner nog att det varit tuffa fjorton dar sen jag var ledig sist en hel dag! Men klockan 22.00 på fredag kväll så gör jag en paus nån dag från mitt fantastiska jobb så tills dess gäller det att ha ångan uppe! Det tråkiga just nu är att jag verkligen inte orkar lägga in bilderna från kameran,men när det sker så har jag ju lite nytt att visa för plåtar det gör jag i alla fall!

Marksten Max Trädgårdssten
Just nu önskar jag mej ett lass såna här markplattor från byggmax! 210 x 140x 40 mm är de så de är inte så stora och blir ju inge tunga att jobba med som de bjässar jag nu släpar runt på. De kostar 2.64 kr st de här så det är ju överkomligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0