Kväll!

Så har då även denna dag förflutit! En trevlig förmiddag hemma och en toppen jobbarkväll är vad jag har presterat idag! Nu är det dags för ett jippo i enköping istället för festivalen som inte blev av tidigare. Det är krogarna i stan som gått samman och fixat nåt arrangemang på torget. Får se vad det kan bli då!I alla fall har förvandligen av torget börjat,de bygger in hela härligheten för att kunna ta inträde! Själv har jag också så smått börjat göra lite planer för helgen och hoppas på bra väder! Så där alla vänner,nu ska jag strax dra mej mot sovrummet och ta en lur. Tänkte mej upp vid sextiden för att åka till jobbet till sju. Det ska bli så kul,för allt funkar så bra och det är lika spännande varje gång att ögna igenom dagens schema för att få se vad jag ska få göra!På eftermiddagen när jag slutat dyker en god vän upp och det ser jag fram emot!Natti natti så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0