Piong ,piong!

Å jag som var så trött i benen när jag kom hem från jobbet idag! trodde liksom jag skulle ta det lite lugnt just därför,men nu har jag hoppat studsmatta så fläsket dallrar! Det är super roligt att flyga däruppe bland trätopparna. Det värsta är man man går av,då känns marken alldeles stum och konstig! Snart har det sista av alla körsbär jag kan komma åt plockats ner från trädet,det blev ju hur populärt som helst på jobbet när jag hade med mej flera liter dit. Just nu står jag och stryker lite kläder så man får fram lite snyggt att glänsa i till veckoslutet. Ja det ständiga problemet med förvaringsutrymmen gör sig påmint när man ska börja få nån ordning på allt som dragits ur garderoben och hamnat på sängen,vet inte hur många par jeans jag har sovit med inatt,eller ett par nätter om jag ska vara ärlig.Bäst jag fortsätter att plocka om det ska bli klart nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0