Sammanträffande!

Hittils har den här dagen bestått av arbete mellan 7 och 14 och en fram och tillbaka vända till Västerås. Nu är jag hemma några timmar för lite mat och vila. Ikväll blir det ett kort arbetspass till för att täcka upp för en liten magsjuka! På spisen står nu lite bulgur och väntar på lite kryddning och tillbehör,sen ska jag nog vila lite i soffan. Måste bara komma ihåg att ställa klockan. Det hade jag nämligen inte gjort i morse. Det har väl aldrig hänt att jag missat det förr! Men som om det var meningen väcktes jag strax efter fem i morse av att en pappskiva som sitter för ett trasigt innerglas på altandörren,trillade ner. Det har den aldrig gjort förut heller. Det blev min väckarklocka i morse och jag tackar för att tejpen valde att släppa just då av alla dagar den suttit där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0