Tjaba tjena hallå!

Puh!Nu kan man äntligen få slå ner rumpan en stund här vid datorn! Idag har jag jobbat mellan 7 och 16 i alla fall!. Det var ju ett riktigt ruskväder i morse men under dagen blev det en tropisk hetta eller vad man ska kalla den här luftfuktigheten! Svettig som en kamel i öknen åkte jag ändå och handlade lite. Idag blev det bakad potatis med en kryddig bearnaise sås till. Och så har jag lagt in lite gurka också. Det höll på att bli en riktigt dyr historia det. Expediten slog in Västeråsgurkan som saltgurka,så det blev 43 kronor för det som inte skulle kosta mer än högst en tia! Jag ringde butiken när jag upptäckte det hela så nu får jag pengarna tillbaka nästa gång jag handlar. Nu ska jag ta bort mitt gamla nagellack och göra lite manikyr och sen måla på nytt igen! Sen låter jag resten av kvällen ligga öppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0