Tjena!

Men oj vilken tuff jobbperiod jag är inne i just nu. Varvar på mina tre ställen,så jag kan lova att jag träffar mycket folk! Det är kul att ha så mycket olika jobbarkompisar omkring sej,och dessutom är alla så schyssta! Det finns ju dom som säger att man får det man ger,kanske det gäller mej också,eller hur! Men det är inte mycket annat jag hinner än att jobba och vila. Som tur är ligger jag ganska bra i fas med sömnen,man vill ju inte se för sliten ut inför attl kul jag står inför i privatlivet. Under de senaste typ tre åren har det varit många förändringar i mitt liv och de verkar inte som det lugnat ner sig än. Och det är kul. Extra kul när det dessutom är åt det positiva hållet! Nu ska jag i alla fall bli lite praktisk en stund och kolla till vätskebalansen hos växterna och slänga i en maskin tvätt! Sen kanske jag kan unna mej lite vila en stund! Jag har ännu inte fått ur helgens bilder ur kameran så jag säger väl bara Ha det gott i värmen som avslutning på detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0