Trevligheter på kvällskvisten!

Tänk vad bra det kan vara med en liten lur ibland. Slumrade nån timme mot kvällningen när min vän ringde och sa att han var hemma efter att ha jobbat sent. Skodan och jag fick oss en fin kvällstur på somriga landsvägar. Typ bara en 20 minuter bort rakt ut på landet. Väl framme hade vi lite att prata om och fixa med. Sedan var vi en sväng i garaget och jag fotade massor. Älskar verkligen att gå runt och bara upptäcka lattjo moitv. Så klart hade jag macrot på! Radar upp lite bilder så får vi se om ni känner igen nåt!
















Ja det finns massor mer att visa ,gick även en tur utomhus och fyndade motiv. Men det får vi ta senare. Jag behöver fixa lite inför morgondagens roligheter och så ska jag väl sova lite också! Tio kilo lättare känns det som med allt vi fick klart idag,äntligen. Förresten så fick jag med mej något riktigt användbart hem också. Det ska användas vid iodningställandet av framsidan. Blev så taggad av det så jag körde några extra skottkärror jord alldeles nyss! visar bilder när jag fotat fyndet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0