Begagnade lakan!

Jag är ju en sån som som ofta springer på loppisar och fyndar,och tycker det är jättekul! Som idag t ex. då köpte jag superfina svarta blomkrukor billigt. Fick också tag på ett litet runt glasbord med guldunderrede för 50 kronor. Helt lugnt,inga problem. Sen fick jag plötsligt se superfina satinunderlakan i olika klara färger. Ett klarblått och ett ljusgrönt bl a. Det jag tänker använda dom till är inte att sova på utan att ha som bakgrund när jag fotar,det blir superbra,man kan drapera dom snyggt om man vill eller så hänger man dom bara rakt. Det funkar alltid om man vill hålla på och experimentera. Men varför är det så skämmigt att stå och kolla på begagnade lakan,jag bryr mej om vad folk ska tro och tycker det är jätteförargligt. De kanske tänker,kolla på henne vad äcklig hon är,begagnade lakan,fy! Jag kan väl inte skriva i pannan vad jag ska ha dom till, 40 kr styck för dessa fantastiska bakgrunder och jag köpte dom inte för de andra människorna på loppisens skull. Fy vad jag är barnslig ibland. Istället köpte jag en begagnad långklänning utan att skämmas. 55 kronor kostade den av märket Flash!

Här hänger den nytvättad och fin. Den når inte riktigt ända ner till fötterna ,men jag har tänkt mej mina låga skor till den en ljummen sommarkväll!



Sen förra inlägget har jag också hunnit med en joggingtur enligt min vanliga runda. Men jag ska villigt erkänna att det blev mer powerwalk än jogging,men skönt var det! Jag blev avbruten av tre glada herrar som ville förevigas på kort tillsammans denna sköna sommarkväll. När jag sprang vidare efter att ha knäppt dem så knäppte de sina bira och njöt nere vid ån. Jag hörde dem säga ,det här är väl en bra sommarbild när de tittade på resultatet. Vad härliga de var grabbarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0