Blommor på tork

Visst behövs det lite regn för grödan som bönderna brukar säga men nu tycker jag de borde fått sitt för idag här i trakten! För nån timme sen satt världens rejälast hagelskur igång härutanför. Passade på att filma lite,men har inte kollat av hur den blev än!Nu regnar det bara men blommorna börjar snart bli dränkta! Jag får ta och sätta dem under paraplyet igen,som häromdan!



Nej nu ökar regnet takten igen,jag måste gå ut och plocka in några stackare på altan. I alla fall så har återbruket fått ett besök igen och sedan köpte jag två säckar täckbark till trädgården. Det blev även en sväng förbi jobbet med lite papper och en del schemaprat med chefen. Imorgon blir det jobb igen och så kommer jag att få en del info jag behöver till det sista i arbetsmiljökursen! Men det är då det,nu får jag nog hitta på något inne jobb. Det kommer nog att dröja innan det torkar upp därute! Eller så sätter jag mej platt på rumpan och öppnar photoshop,det ger mej mer än en film eller tv faktiskt, så kanske det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0