Bryt!

Yes! Två jobb till inskickade! Det har gått riktigt bra att plugga idag. Det var nog nyttigt att jobba så hårt ute utan avbrott igår och sitta still inne idag,det är studieteknik det! Men nu börjar jag bli riktigt hungrig,det märks både i huvud och mage. Så jag ska sätta på en panna ris nu och sen ta en välförtjänt lång dusch! Lit ryggläge på studsmattan skulle kanske vara bra för ryggen innan jag åker och jobbar! Jag ser att mina naglar börjar må bättre nu ,kanske beroende på alla stötar jag satt in för att det ska bli så.Jag märker det på att jag har svarta kanter under naglarna av jord,det har tills nyligeni nte funnits några kanter för smutsen att fastna under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0