Dagen går...

När jag hade avnjutit min goda rislunch och lade mej att vila på studsmattan så fick jag besök av min far. Han kom för att plocka ved i mitt pannrum och leverera en fjärdedels oljefat. Oljefatet ska jag ha till att plantera blommor i. Det ska utgöra stommen i min blivande present,nu när jag kommit så här långt så börjar planerna att ta form. Behöver stanna till på rusta i helgen och köpa lite bambupinnar. Sen är det bara växterna kvar och det blir en lätt match. Oljefatet går i blått med inslag av rostbrunt. Snyggt och annorlunda kommer det att bli. Jag får skapa det hela på plats där presenten ska lämnas för gör jag det här så blir det transportproblem. Kul idé då får mottagaren vara med och designa! Om en dryg timme så börjar jag jobba så jag kan inte göra mer åt det idag men ideér som får mogna kan bli riktigt bra! Kort kommer såklart när det hela börjar ta form. Nu ska jag softa och lyssna på lite musik en stund innan jag åker.











Jag stannar på stjärnköp och köper med mej lite frukt till kvällen! See you bland bananerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0