Dagens bravader

Var uppe och hppade vid sextiden i morse för att hinna till jobbat till kl sju. Sen har dagen rullat på i ett på ett bra sätt och jag hade riktigt kul medan jag tjänade mitt uppehälle! Det är en trivsam kombination det! Nu tror jag att jag ska koppla av en stund med lite gräsklippning om jag har nån bensin kvar vill säga! I morse när jag skulle vattna trädgården så ville vatten slangen bara driva med mej,flera gånger vek den sej så där så vattnet stoppades upp och jag fick gå tillbaka och räta ut den,när det hade hänt typ tre gånger så gav sej kopplingen på mitten av den långa slangen så vattnet sprutade åt alla håll.Jag blev blöt om ena strumpan men hade inte tid att gå in och byta ,utan cyklade iväg med en blöt strumpa i skon. Inte så skönt men svalt! Nej nu går jag ut med en kopp kaffe innan jag drar i startsnöret på klipparen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0