Därför Photoshop

Om man vill koppla av sin varma hjärna en stund så är photoshop en bra lösning så här fram på natt kröken! Då vill jag inte jobba med gammalt material utan väljer nåt från dagens skörd. Här får ni se några exempel från dagen som blivit stylade under kvällen.

     Ja ,den gillar jag när jag ser den så här




Detta är ursprungsbilden,den sa mej faktiskt inte så mycket och färgerna är inte så bra,men den gick att använda den med!



Den här är alldeles utmärkt som den är i mitt tycke men det går ju att experimentera i alla fall om man vill!



En variant,Jag tycker det ser ut som det är två händer som sträcks ut från en kropp och välkomnar en!



Här blev det space och cosmos över det hela! Ja så kan man också göra för att koppla av lite. Det funkar för mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0