Den här dagen

Har jag inte fått den sömn jag behöver de här dagarna så får jag det väl aldrig. Vaknade halv nio i dag och det kändes riktigt bra! Gjorde mej lite kaffe, men idag dricker jag det inne för det var inte så jätteskönt ute. Förresten så såg jag en liten groda på tomten i går kväll,det var första gången jag sett nån sån hoppa runt här.Men de har säkert funnits här tidigare,det var ju bara en lyckträff att jag fick ögonen på den.Den här dagen kommer att bestå av lite småstädning och undanplocknning efter gårdagen,det ligger grejer lite överallt. Om några timmar åker jag en tur till Västerås för att sen återkomma och jobba ikväll. Men det är långt tils dess och mycket ska ur händerna innan.

Här är en del av min "ökenhörna" i trädgården den kom till igårkväll och är under konstruktion.



Helt sanslöst vilken tacksam sorts krasse jag fick tag på. Den klättrar och klänger åt alla håll. nu är jag så nyfiken på hur blommorna ska se ut,tror de var gula! Visstja,fjärilskrasse heter den ju! Mycket tacksam och lättodlad!


En Pelargonknopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0