Extrajobb!

Kommit hem nyss efter ett extra sent arbetspass. Så kan det bli ibland men det gör inget för jag fick en chans att öva på lite färdigheter som är bra att kunna. Sämre för den som råkade illa ut men förhoppningsvis har allt ordnat sej nu. Annars var det en lugn och trevlig arbetspass ikväll. Hade en intro tjej som ska jobba i sommar med mej. Det är kul att kunna inviga andra i arbetet och det är alltid bra att behöva förklara och berätta vad man gör och varför. Det vässar liksom hjärnan. På rasten idag var jag och hämtade en leverans från Odla.nu.

Höstanemon 'Margarete'                    Jätteprästkrage 'Aglaia'

Höstanemon Margarete                        Jätteprästkrage Aglaia

Vad perfekt att de kom idag när jag håller på  med anläggningsarbetet på fram sidan. Då har jag en start att arbeta med. Dessa växter är perenner så det kommer att bli superbra till nästa år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0