Faith hope love

Sådärja! Bambupinnar och vaccumpåsar från biltema klara! Det bidde inge cykellås å jag tog det beslutet för att jag inte tyckte priset på låset som jag ville ha om jag ändå ska köpa ett, inte passade min plånbok just nu! Fågelbadet däremot är fixat. Fick tag på ett bra i betong som skulle säljas ut! Fåglarna nu förtiden är så kräsna och vill inte bada i förra årets modell sa försäljaren! Därav det perfekta priset. Där det här fågelbadet ska stå så kanske de inte fåglarna vet så mycket om de senste trenderna så det duger nog! Blomkrukor på loppisen blev det också,men inga utekrukor med hål i fanns. Köpte ändå på mej några svarta fina till bra priser. Sen blev det väl en del andra småsaker också men jag höll nog budgeten riktigt bra. Nu håller jag på och gör en soppa av gröna linser. Tryck gilla på den om du jobbar med bikinilinjen till sommaren annars kan du gå och köpa en fet pizza,det funkar åt andra hållet,tro mej!



En fin metallskylt från Nisses till som hänger brevid min entrédörr. Nice budskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0