Felicia!

Vilken härlig känsla,bilen gick igenom besiktningen i år igen med blankt papper! Vilken underbar liten superpärla den är! En stor bidragande orsak är ju faktiskt jobbet som Ubbe har lagt ner på att fixa och serva den! I ärlighetens namn är det mycket hans förtjänst att det gick så bra! Visst säger de alltid på besiktningen att den har gått lite och är mycket välvårdad under,men jag erkänner villigt att jag inte är så duktig på att sköta om den som jag borde vara! Egentligen är jag en riktig slarvmaja med sånt,synd det när man tänker på alla bilar som jag sunkat ner! Nej nu behöver jag mat i magen! Det blir nog en panna ris med gröna tillbehör skulle jag tro! Hej rå!

Den här bilden är från förra årets besiktningsdag,men jag lovar den har inte åldrats alls utan ser lika dan ut nu med! Bästa lilla shoppingbilen alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0