Flytande föda!

Som tur var så hann jag åka och proviantera lite mellan arbatet och mötet ikväll. Så nu kokar jag potatis till en kall potatissallad som jag ska göra en vinägrette till och äta i morgon! Idag blir det inget mer fast föda utan det här blev en lite mer dietliknande dag!


quick weightloss blueberry shakenutrilett smoothie tasty tropical
En sån påse och en sån smoothie! Till det både äpplen bananer och en nektarin! Å kaffe förstås  Nutriletts produkter kanske inte är det godaste som finns men man vänjer sej,det är ju inte alltid man äter för att det är gott,i alla fall inte jag! Sköter man sej bara vanligtvis så får man göra så här då och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0