Hej alla!

Hej nu är jag inne på mitt andra arbetspass för dagen. Startade kl sju i morse och höll på till kl ett. När jag kom hem var det mys i trädgården med grillning och  bus med vattenslangen. Tänk vad bommorna törstar,jag har redan vattnat två gånger under dagen och det blir nog en gång tiill när jag slutar kl tio. Det var riktigt trivsamt på Enköpings torg med nya puben All In som körde live musik av det tuffare slaget redan på tidig eftermiddag när jag hojade ner till jobbet. Man blev nästan lite sugen på att sitta där på deras uteveranda! Men plikten kallade så jag blundade och körde förbi! Om vädret tillåter när jag slutat ska jag ta en sväng till det nya utegymmet i Drömparken och kolla in det,om jag hinner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0