Hemma idag!

Jahapp,idag började dagen i bikini i solen och till det kaffe och macka!Sedan dess har dagen förflutit i trädgården stilla och soft.Jag har fortsatt att skrapa färg på garagedörren och kollat upp lite om termostathuset till Skodan som behöver bytas. Jag har åkt med det trasigt ett tag men nu är det läge för att byta det. Det är så drygt när man blir fast i nån kö,då vill bilen genast koka om man inta sätter på full värme med full fläkt mitt i sommaren. På vintern blir det ingen värme att tala om och det är också drygt. Nu fick jag ju hjälp i vintras med att sätta papp framför kylaren och då blev det bättre. Ja ja ,bilar! Nu står det mat på spisen som jag måste ta hand om så hej och hopp en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0