Kaffe på fel ställe!

Tidigare idag på eftermiddagen när jag hade skjutat grabbarna till Bålsta igen skulle jag dricka lite kaffe. Ställde muggen brevid datorn där jag brukar ha den. Jag råkade vicka till den så kaffet rann ut över tangentbordet. Katastrof,först funkade en stund men bokstäverna blev huller om buller,helt galet det gick inte att använda. Efter en stund la det av helt. Jag skruvade isär det och torkade det med fönen. Det såg inte alls ut som jag trodde där inne. Anslutningarna mellan bokstäverna låg kopplade i nån sorts plast. När allt var så torrt som det kunde bli så fick jag skrapa bort torkat kaffe på vissa ställen så det blev kontakt. Nu funkar det hela igen efter ett antal timmar. Det är bara bokstavtangenten till a som beter sej lite underligt ibland,oc även s kan trama lite.Men det var väl tur att det inte blev värre!Undrar om jag lär mej?

Kommentarer
Postat av: Maria

Man ska inte ha nå drickbart vid datorn..=)

Trodde jag du visste du som är äldre än mig!

Saknar dig!

Massa kramar från dalkullan=)

2011-06-26 @ 22:18:31
Postat av: Chevalena

Tjena Dalkullan! Visst var jag klantig!Börjar väl bli gammal och darrig! Hoppas du har det bra därborta,Enköping är inte sej likt sen du försvann!

Kram!

2011-06-26 @ 23:07:31
Postat av: Maria

Kanske dags för dig att flytta hit så kan jag ta hand om dig också.. Tar ju hand om min gubbe här hemma innan han åker iväg och jobbar i 2 månader..

Jag mår väldigt bra här och allt känns såå himla bra. Sånt är livet och du får se till och komma och hälsa på mig. Saknar dig vet du!

Massa kramar

2011-06-26 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0