Kan det bli bättre

Badar i sol,det uttrycket passar verkligen in här nu! Solen är överallt både ute och inne och den bara strålar! Varmt är det också1 Jag har suttit ute en timme nu och fikat i trädgården. Det är en liten ekorre som kommer och dricker vatten på bergshällen,han är inte rädd alls,synd att jag hade hunnit äta upp min macka så jag inte kunde bjuda,han kom så nära så jag nästan fick skrämma iväg honom. Nu tänkte jag vaska av mej lite för att sen fara till växtriket och komplettera lite till min överraskningspresent. Vilken fantastisk skön morgon och vilken fantastisk känsla att bara njuta in The Garden Of Delight! Hörs snart igen vänner!



Kom ihåg att stanna upp och bara vara i denna underbara sommar,snart är vi där igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0