Kanske ett vitt staket så smånningom!

Nu har jag kommit till stadiet där hjärnan får ta över efter musklerna. Nu har jag nämligen grävit och kastat jord och kört skottkärra. Nu börjar planeringsarbetet med hur det ska se ut.


Bilden är tagen efter jag redan slitit bort en del växtlighet men ni fattar va,inte trevligt att mötas av!



Planerna är att gräva bort en hel del jord och sen lägga fiberduk så att ogräset inte kommer upp och sen fylla med grus. Vid staketet ska det bli någon sorts planteringen men inte en vanlig klassisk så där längs staketet utan på något annat sätt som jag inte har planerna riktigt klara för än. Och så klart något annat mot trappen och källaren. Men aldrig mer några buskar eller växter så där nära grunden efter allt jobb med dräneringen. Hur som helst så ska alla som kommer till min gård tycka att det ser trivsamt ut och känna sej välkomna för det är ni alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0