Lite om läget!

Äntligen hemma på riktigt för idag!  Faktiskt ordentligt trött också efter att ha gått upp så tidigt! Var det verkligen imorse som jag var på Arlanda? Det känns som det gått ett helt liv sen dess! Var in på min studieplattform och tittade, de två senaste plugguppgifterna rättade och godkända. Yes! Nu är det bara en kvar som inte känns särskild tung,sen är den här kursen också klar! En efter en tar jag dom! Är faktiskt lite stolt,heltidsarbete och heltidsstudier, det fanns visst lite användbart innanför pannan i alla fall! Min runda ikväll ute i trakterna kring Västerås och Enköping var mycket trevlig och givande men nu orkar jag inte vara social mer idag så nu är det bara jag och blommorna. Förresten så var inköpet till blomsterarrangemangs presenten lyckat,men behöver en sväng till växtriket i mogon för de hade en del som plantagen inte hade! Nu blir det lite samordnings messande inför morgonkväll så får vi se vad det blir!
URNA SVART 29 CMEn sån här urna köpte jag till mej själv idag, 99 kronor kostade den! Mittemellan stor typ,den kommer i alla fall att rymma mina blomma för dagen plantor,tror att jag ska sätta samman alla tre i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0