Men hurra vad skönt det är!

Vilken fin sommardag jag har här hos mej! Strålande sol och hur varmt som helst! Dessutom fläktar det så skönt så det är inga problem med att vara ute i värmen bara man dricker tillräckligt. Strax ska jag börja göra mej klar för lite kvällsjobb,halv fyra ska jag vara  på plats var det tänkt.Undrar hur man ska klä sej för att inte flyta bort i de varma lokalerna. Dessutom finns en hel del förfållningsregler om hur man måste vara klädd när man arbetar inom vården,så det går inte med vad som helst inte! Alldeles nyss har jag varit ute och vattnat för andra gången i trädgården idag,växterna bara slurpar i sej,men samtidigt gror de så det syns nästan! Njäe inga andra djupa funderingar från mej just nu,det är bara att softa som gäller i stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0