Mera jäkla snäckor

Nyss var jag ut i trädgården för att kolla de där tråkiga snäckorna. Jo då det var fullt där igen fast jag kastade ut massor igår kväll. Vilken tur att de inte är mördarsniglar i alla fall! En klängde i Zinnia rabatten och åt. Då jäklar. Nu håller jag på och gräver en barriär runt rabatten som jag ska fylla med grus så de inte kan ta sej dit. Det var ju en plan jag hade tidigare bara för att det skulle bli snyggt,så nu verkställer jag det och hoppas på bättring. Jag vet att de försvinner när solen kommer och torkar upp marken men det kan ju dröja.Jag måste bli av med dem helt på något vis! Nu tar jag lite frukost och en dusch så blir jag lite gladare. Sen tar jag med mej Eddie och planterar dillen i krukan vi köpte igår. Det är så mysigt med en liten köksträdgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0