Midsommaridyll

När jag slutade jobbet idag så cyklade jag direkt hem för att möta upp gänget för att ta oss en bit mat ute. Thairestaurangen vi tänkte besöka var int öppen när jag cyklade förbi på hemvägen så vi skippade den och käkade på Max istället. Sill och potäter har jag ätit nog av i veckan. Och förresten så behöver man inte vara så traditionell alla gånger,det här var mycket trevligt det med. Sedan for vi vidare til ett klassiskt midsommarställe och hälsade på!



Snacka om idyll va!

Å så Midsommarens måste bomma. En Prästkrage sedd bakifrån.
Ja efter kaffe och kaka så är det nu hemmets lugna vrå som gäller. Just nu är jag så avkopplad så det hjälper inte ens med starkt kaffe för att hålla ögonen öppna. Jag ska softa en stund nu,så kanske jag vaknar till lite mer senare under kvällen. Förresten en tråkig sak som vi fick beskåda där ute vid stugan var att en kopparorm (ja jag vet att det egentligen är en ödla.)inte var tillräckligt snabb att hålla sej undan så den blev överkörd av Mercan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0