Nusådå!

Började att skriva en analys i solen på eftermiddan medan jag väntade på bilfixarn. Sedan blev det ficka,mecka,pizza och fika igen innan vi var klara med det vi skulle göra när det gäller bilarna. Sedan tittade vi och resonerade lite om anläggningsarbete på gården och planerade en del jobb till hösten. Men innan dess ska jag ta och göra en del arbete för egen maskin på framsidan av huset nu när det finns plats. Ja när allt var klart så var det bara att åka till Bålsta igen och hämta grabbarna. Nu ska jag skriva rent skolarbetet och sedan förbereda mej för att åka med alla mina tre kids till Kista tidigt i morgon för en dags shopping innan jag ska jobba ihop mer pengar på kvällen. Jo det rullar på för fullt om dagarna,man hinner ju inte ens med att ta nån semester ! Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0