Så slut för idag!

Tänkte avsluta kvällen med lite mer myspys bilder från helgen.



Eddie pressar i utegymmet!




Efter den pärsen behövdes lite vila.



Här jobbar en grupp trädgårdsanläggare med sitt examensarbete. Det bygg ett nytt varje år och det bruksr bli så häftigt. Allt material som olik sorters sand,stenplattor och annat bara finns där vid deras fötter! Vilka skapelser de bygger. Det kommer nog att bli många bilder härifrån i sommar när växterna kommer på plats. Kanske detta är min nästa grej att plugga till när jag är klar med nuvarande utbildning! Vad kreativt det vore! En trädgårdsundersköterska,då borde jag ju kunna sköta växterna väl. Om man sen lägger till min barnskötarutbildning med inriktning på strulputtar så, ska jag väl kunna få både friska och väluppfostrade plantor!



Har ni sett vad rörande, från ett konstverk på samma ställe!



Hållbarhetsinspektion



Å så en detalj från min handväska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0