Så!

Jippie! Sista uppgiften inlämnad i Etik och Livsfrågor! Det har varit en riktig rolig och givande kurs! Nu får vi se vad det blir för kurs nästa vända,har bett min lärare om att hon skall lägga ut en ny åt mej! Plugghuvet är verkligen på topp och jag vill inte att det ska bli nåt glapp så jag tappar fart! I morgon skall jag ta Skodan på en undersökning hos bilbesiktningen. Den står så blank och fin härutanför,t om insidan skiner alldeles svart,sist jag såg den trodde jag den var grå inuti! Hoppas nu den går igenom bara,men några större fel kan den ändå inte ha,det är jag säkert på! Ja kära vänner därute,nu ska jag nog röra på mej lite om jag orkar. Hjärnan behöver avaktiveras och då är det bara fysisk aktivitet som funkar!

Ett par urhoppade tofflor. Dessa parkerade jag nedanför studsmattan i lördags,säger det bara sådär som allmän information ifall jag glömmer bort var jag ställt dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0