Skönt med sommar och sol!

Halv två hade jag fullgjort mitt arbetspass för dagen och fick cykla hem! Då åkte grillen på igen och en underbar måltid tillreddes! Det var Eddie som chefade för grillen,så det blev ju riktigt bra kvalitét på maten, precis som han ville ha det! Hemodlad Basilika och gräslök fanns med som tillbehör! Efter det har vi fixat och plockat om i huset,och mellan varven njuit i trädgården! Här är lite bilder!



Det här är Zinnia odlingen som jag startade för nån månad sen,så här ser det ut nu,det växer så det knakar så fru Zinnia själv kommer nog att vara nöjd med vårt arrangemang!



Ett saftglas har fastnat mitt i ansiktet på Eddie och han får inte loss det....eller!



En oredigerad bild som jag tog i trädgården igår kväll! Tycker den blev kalasbra,tänkte jag skulle matta ner effekten av blixten lite i shopen bara så blir det ännu bättre!



Fett skön bild,barn får så mycke kreativ ideér i en sån här miljö!



Sen ba upp och studsa! Man blir snart torr av solen.....



.....eller så kan man bara hänga kläderna på tork! Bra fjortis reder sej själv! Den här bilden tycker jag rikigt mycket om,blir nog min"årets sommarbild" i kategorin hemma på gården!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0