Sommarmorgon

Hej! Det är knappt så jag kan beskriva i ord vilken skön tid vi har nu! soligt och varmt och naturen är så underbart vacker. När jag tittar mej runt i min trädgård med den nyklippta gräsmattan och allt annat så blir jag riktigt stolt. Mycket av det här har jag gjort med mina egna två händer,det har jag rätt att vara riktigt nöjd med. Nu har jag druckit kaffe därute och ska strax sätta på vattenslangen för att se vilket humör den är på idag. Nu gör det inte så mycket om den krånglar för jag har inte så bråttom,ska inte vara på jobbet förrän klockan tolv. Men det gäller att vattna ordentligt för jag är inte hemma förrän efter tio ikväll för då slutar jag. Jobba det är nåt jag kan det och jag tycker det är riktigt roligt,och jag tycker så mycket om alla människor jag möter där ,både personal och kunder! Nu sticker jag ut och fortsätter min sköna Di leva kontakt med växter och natur! See you!


Min skarvnig av tvättlinan fick extraknäcka som klätterstöd åt en växt! Det var inte min idé.det löste naturen av sej själv!



Kom nu ihåg att dricka mycket i värmen! Men inte bara det,ersätt också allt salt du svettas ut! Det går riktigt bra med färsksaltad gurka! Mmmm......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0