So,you think you can tell....

Nu är jag nöjd med mina fynd till planteringen jag ska göra,det kommer att bli såå snyggt! Varför är det så att man alltid vill behålla presenter man ska ge bort ? Så är det för mej i alla fall,kanske för att man lägger ner det där lilla extra som man inte vill unna sej själv! Jag har i alla fall åter igen kunnat konstatera vilken bensinsnål liten bil min  skoda är! Volvon jag far runt i för tillfället surplar i sej bra den! Men en bra sak med den är att radion funkar,jag lyssnar på Rockklassiker när jag turnerar runt i trakterna. Flera gånger har de spelat Pink floyd,och då inte låten Money som det allid brukar vara om de ska spelas. Nä de kör wish you were here! Vilken tur att allmänheten får tillgång till den,för pinkan spelades ju aldrig på radio förr,de var ju alldeles för obegripliga och svåra! Då fick man nöja sej med vinylen på rummet! Lyssna här,mycket psykadeliskt och tungt va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0